.

Wednesday, March 9, 2011

HARI INI SANGAT MEGANTUK!


jam 945 pagi je ak dah bangun (dalam sejarah aku bangun pagi-pagi) sebab nak pergi kolej.. berbekalkan shampoo, body wash, berus gigi yang di pakejkan dengan ubat gigi DARLIE beserta pencuci muka aku gagahkan diri tuk mandi sambil meyanyi lagu syarifah aini. langkah malas mengatakan pedulikkan la hal kolej 2 baik tido tapi iman yang kuat serta semangat yang kononnya berkobar menjadikan aku terus lengkap berpakaian segak dan menarik. datang kolej dengan muka megantuk serta kehilagan sedikit tenaga untuk bermanja dengan teman-teman. balik kolej aku terus baring sambil meyanyi kecil lagu westlife.. sedap2 gar lagu terlelap sekejap dan bangun dengan tiba-tiba terus masak megi goreng..lepas makan bukak fb jup (fb x boleh tingal ye m.cik p.cik sekalian..) da sedap main fb bole tertido pulak.. bangun je membe datang rumah (identiti dirahsiakan).. malam pulak p kedai jup shoping barang makan. beli la telur, mee, air soya, dan pelbagai lagi..balik masak me bandung (pelbagai jenis silat aku keluarkan nak masak mee bandung ni) selasai makan OMG perut sangat kenyang.. lepak-lepak layan diri yang memang keseorangan ni (amboi ayat) terlelap bangun-bangun je da dekat jam 1130 malam.. memang dahsyat.. kenapala hari ni tido tak puas.. sekarang aku da x bole tido, bial da x bole tido kena la buat benda merepek skit..ok la nak buat benda merepak senang je ak nak pe senam jup..haaa bole kan?.. sape yang tengah tido selamat bermimpi lembab ye. semoga ceria bila bangun tido.. he3

1 ulasan:

Erveena Wahie said...

cerita hari ni best..coz cerita pasal mengantuk(eja mengantuk pun salah..mmg btl2 mengantuk mamat ni..hahahahha)so dah tak mengantuk tu tlg jaga adam ni lagi bgs...ada jgk faedahnya...hahahahaha...

Post a Comment