.

Friday, November 23, 2012

Melawat Zoo

Ni dah bezaman punya cerita baru la aku nak masuk blog, "busy man make money" keh keh keh. Ni nak story cerita melawat Zoo melaka, ak pon tak tau dah tarikah, tapi dalam bulan Oktober jugak la. Gambar tak banyak la, sebab aku tengok binatangnye sama jek, xdek la plak Rimau kepala dua ke, Monyet ada sayap ke, Gajah makan nasik ke.. kalau ada memang syok! tapi tak apa, aku kongsikan gambar aku yang cute miut tuk tatapan umum dengan nasihat sediakan baldi kalau rasa loya..


gambar faveret ni.

   
besaq x besaq la, mau melambung tinggi kalau kena tanduk ni.

Bedosyot

Gambar last mesti letak gambar hensem-hensem. 

kesimpulannya, bercuti tu agak best bila dah penat keje seminggu 7 hari.. non stop keje, keje keje. yang paling best aku tak ada jumpa ular dekat zoo ni.. xdela seriau beno aku nak jalan dekat sini. cuma penat la nak bjalan dekat Zoo Melaka ni.. boleh tercabut kaki aku bejalan. nasib aku ada kekuatan luar biasa. sekian terima kasih (dah tak tau nak tulis apa)

                                                 


0 ulasan:

Post a Comment