.

Wednesday, June 1, 2011

Bosan Bosan Bosan

alahai sangat membosankan. sekarang aku dah dkat kluang, dok umah mak bapak blik tengah tgu masa untuk praktikel..haduii knepalah dok sini bosan, knapala kat sini xada kawan...haihh..kalau dok muar tu, masa-masa macam ni la tengah bersiap-siap nak keluar..lepak-lepak. dekat keluang ni keje aku asik makan tido..main tenet bla bosan tido lepas tu bangun tido kalau lapo cari mkanan..BOSANYA!!!!..kalau la sini ada kawan tuk amik gambo..aku mengharapkan kehidupan aku kat sini tak la bosan sangat, tapi ini dah terlampau bosan sangat..haihh..kalau hujung minggu ada job wedding agaknya baru aku tak bosan kot..tolong sesapa bole tak bagi job sikit time hari minggu... arghhh!!

1 ulasan:

mrs naymie said...

nk tnye photoshoot bpe rm ye???seari je..kluang kn?email me at one7_mysoul08@rocketmail.com

Post a Comment