.

Saturday, June 26, 2010

dak softnet & Bowling mereka..

sabtu yang mamai, dengan iringan lagu kompilasi rock dulu-dulu aku bergerak ke pertandingan bowling anjuran kelab softnet di bakri..sesampainya di sana dengan hati yang sentiasa tidak pernah cukup tido trus masuk dan memulakan aktiviti mengumpat (ingat xde keje laen ke).. Jam sudah menunjukkan 10.00 am dan perlawanan akan di mulakan hanya beberapa minit saja lagi..aku sekali lagi dengan diiringi lagu mas idayu (dangdut pulak) terus ke kaunter untuk mengambil kasut bowling yang telah disediakan..dan kini acara telah di mulakan dengan 0 - 0 (wei ingan maen bad minton ke?)

aksi-aksi disebalik tabir ketika pelawanan bermula:
setelah aku aqeqahkan camera aku kat bebudak ni..ni la hasil gambar di pertandingan bowling tadi.

kenal shalin zulkifli?, ni anak murid ia Pn.Hana. biase la ketawe dulu puas-puas sebelum bola  yang di baling dengan jayanya terus menuju ke ke longkang berdekatan.he3

amboi cek mek molek..ha3.senyuman toy memang seiklas hati.. tersentuh bila melihatnya.. tangan En.Zaki macam ada kat...Cube je bayang kan..yang depan cbe cover-cover..hurmmm susah nak pastikan..hee

ustad dan kekasih beliau..sungguh romantik gambar ni..maen peace-peace lagi tu..(alunan muzik jazz berkumandang)

kalau di lihat dari mata kasar memang macam tengah bergambar kn?..tapi ni mesti akibat terpelecok ni..yakin la dengan kenyataan aku.. (adakah kesedihan apabila bolanya kelongkang?)

boboi sedang memandu..senyuman iklas dari pemandu berhemah..(ia x hirau kan sesape kecuali excited menyokong mamanya)

akhirnya sudi juga bergambar kan..he3..posisi tangan dan jelingan seperti model terkenal..apakah pendapat kalian?..(adakah ini aksi kekecewaan apabila mamanya baling bola ke longkang?)

meraka gila lensa..pantang flash terbuka ada saja muka mereka..rashdan sedang tarik telinga cuba untuk kelihatan comel la 2..cehh!!.

amboi..tengok cara balingan memang yakin kemenangan milik kump "weee"..balingan strike dr ajimko (ewah-ewah).

En.zaki dengan aksi eksen-eksen beliau..yang di pegangnye 2 piala pemain wanita terbaek..adakah?..cbe jawab?..ish3..

hadoii pnjang betul aku nak ulas pasal aktiviti ni..xpe rehat jup sambil menikmati lagu ziana zain ft awie (??) melihatkan aksi-aksi yang menarik yang telah di tonjolkan oleh para atlet2 muda dari pelbagai daerah dan pelbagai bangsa, perlawanan ini telah menjadi bertambah menarik di tambah dengan aksi bedebuk jatuh atas lantai (sape yek? he3)..serta balingan bola terus ke longkang dengan alasan BOLA BERAT!!

haaa lihat tu..kejayaan aku membuat muka comel sangat sukses..kalian bile lagi?..(peminat yang dari awal ingin tandatangan akhirnya dapat bergambar dengan ku..prasan jup)

si kecil yang cute..

kenapa aku ketawa?..opkos la ad orang yang tengah buat lawak kan..wah serius benar aku ketawa kan?..adakah sedang melihat power ranger kuning berlawan dengan masked rider?..

sesi memberi hadiah:
 pemain lelaki bernasib baik..

pemain wanitacbw buat-buat baik :)

tempat kedua..he3 anak abah (ada orang malu-malu untuk bergambar, takut mukanya tersebar di akbar kot)

jeng jeng dan juara ewahhhh!!:

weee kami menang..udah di katekan..hadiah pon besar sdah mesti la menang!!..he3 (bila la boleh bukak hamper 2)

aktiviti yang sangat best..dengan kehadiran anak-anak lecturer yang comel. disamping keriuahan rakan-rakan serta bunyi-bunyian bola melantun akibat dibaling dengan kuat siap memantul-mantul di tambah dengan jeritan kegembiraan apabila mendapat strike untuk kali pertama dalam hidup, dan jeritan kekecewaan apabila bola yang diharapkan untuk strike telah menuju tepat kearah longkang tanpa segan silu mematahkan semangat pemain untuk mendapatkan sorakkan dan point untuk kumpulan mereka..kegembiaan aku tercapai apabila berjaya memujuk kakak (anak puan olin) untuk bergambar, boboi xyah cite la memang belambak gambar ia..lagi kegembiraan apabila kemenangan kumpulan "weee" (kump aku tau)..dengan diiringi lagu titanic (xmasal pulak) akhirnaya pertandingan bowling telah berakhir dengan jayanya..tahniah untuk kelab softnet.. :)

11 ulasan:

ekbal said...

nice game ha..multimedia bile na wat lak.. huhu

ChEEky MONkey said...

yeahh!! jgn ditanya..president pon da ilang..ha3

Rashdan said...

BEST!!!!!
d best!!!!!
kecuali part bedebuk 2..
hahahahahha.....
WEE!!!!

semut lelabah said...

lama dah x men bowling.. haduii...

ChEEky MONkey said...

ak balik kluang ko blnje ak..ko kn da keje..ha3

toy said...

wohooooo !
rawk lah emtri kali nih..
huhuhuhu..
sy suke.
tp tgn sir zaki bkn kt tmpt korang byg kn eh !

ChEEky MONkey said...

wuhuuuu..ak cme tbayang je...he3

Anonymous said...

thinking positive.....not negative...not direct current n so on....

ChEEky MONkey said...

huhuhu

Puan Olynn said...

cute sungguh entry nih.... tahniah sbb berjaye mengulas ngan baek....

mintak sy seme gmbo ank2 sy ye... ;)

ChEEky MONkey said...

adeyh!! nnt sy bg kat puan!!

Post a Comment